DUK

1. Kokio dydžio ir kuriam laikui galima gauti „Smspinigai.lt“ paskolą?

Visų išduodamų paskolų sąrašą su grąžinimo terminais galite rasti adresu: https://www.smspinigai.lt/paskola_sąlygos

2. Kaip gauti Smspinigai.lt paskolą?

Jei ESATE Smspinigai.lt klientas arba jau užsiregistravote – gavote iš mūsų SMS pranešimą, kad registracija sėkmingai baigta, – galite pildyti paskolos paraišką prisijungdami kaip esamas klientas. Suveskite prašomus duomenis (savo asmens kodą, telefono numerį ir kliento arba ankstesnės sutarties numerį) ir pasirinkite Jums tinkamą mėnesio įmoką pagal pasirinktą sumą.

Jei nesate Smspinigai.lt klientas, pirma, reikia registruotis (skaitykite 3 klausimą).

Norėdami gauti Smspinigai.lt vartojamąją paskolą nuo 150 Lt iki 2 000 Lt, kurios terminas nuo 15 dienų iki 12 mėn. Patikrinusi paskolos gavėjo galimybę skolintis per „Sodros“, Gyventojų registro ar „CreditInfo“ duomenų bazes, darbuotoja parengs paskolos teikimo sutartis. Sutarties paruošimo ir vartojamosios paskolos išdavimo procesas užtrunka apie 15 min. Gavę Jūsų paraišką Smspinigai.lt darbuotojai susisieks su Jumis nurodytu telefonu ir informuos apie sprendimą dėl paskolos.

3. Kaip registruotis?

Žingsniai: REGISTRACIJA

  1. Atsidarykite puslapį www.smspinigai.lt ir spauskite „Registruotis”
  2. Užpildykite registracijos formą ir spauskite „Patvirtinti duomenų tikrumą
  3. Sumokėkite registracijos mokestį ( prisijunkite prie savo internetinės bankininkystės ir sumokėkite 0.01 Lt registracijos mokestį į mūsų įmonės sąskaitą tame pačiame banke. Mokėjimo paskirtyje turi rašyti taip: Tvirtinu sutikimą nr. MD5 kodas 46e4bb9f1264c11c3481d8a9a09a15fe ).
Registracijos pavyzdys

4. Kaip ir kada mokėti registracijos mokestį?

Registracijos mokestis mokamas vieną kartą. Mokėti reikia internetu po to, kai užpildote registracijos formą internete. Mokestį perveskite tik iš savo asmeninės sąskaitos. 0.01 Lt perveskite į tą patį banką, kuriame yra Jūsų sąskaita. Mokėjimo pavedime būtinai nurodykite:

  Mokėjimo duomenys Prisijungti prie banko internetu Banko pavadinimas (pavyzys kaip atlikti pavedimą)
Gavėjo sąskaita (pasirinkite tą banką, kuriame yra Jūsų asmeninė sąskaita) LT977300010124006990 Swedbank Swedbank interneto bankas
LT087044060007635988 SEB Internetinė bankininkystė
LT137180300007467872 Siauliu SB linija
LT847400036406223810 Danske Danske eBankas
LT384010042402976236 DnB NORD Interneto linija
LT417290000008467094 Citadel / Parexbankas Citadele interneto bankas
Suma 0.01 Lt
Gavėjo pavadinimas UAB Nordecum
Gavėjo kodas 302535232
Mokėjimo paskirtis Tvirtinu sutikimą nr. MD5 kodas 46e4bb9f1264c11c3481d8a9a09a15fe

5. Kodėl negaliu prisijungti kaip esamas klientas? Užpildžius rašo, kad nesutampa duomenys.

Gali būti dvi priežastys:

1 – suklydote vesdami duomenis, pasitikrinkite asmens kodą, telefono numerį ir kliento (arba ankstesnės sutarties) numerį (xxxxxx);

2 – pasikeitė Jūsų telefono numeris, tuomet susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo specialistais, galėsime pakeisti Jūsų numerį.

6. Kada galima kreiptis dėl paskolos?

Norėdami gauti paskolą, kreipkitės bet kuriuo paros metu, paraiškas peržiūrime Klientų aptarnavimo darbo metu. Visiškai grąžinus vieną paskolą, galima prašyti kitos. Grąžinamos įmokos tikrinamos ir įvedamos į „Smspinigai.lt“ sistemą tą pačią arba kitą dieną po įmokos gavimo. Ne darbo dieną gautos įmokos į sistemą įvedamos kitą darbo dieną. Jei pervedate iš kitų bankų (ne SEB ar SWEDBANK) – įskaitymas gali trukti ir ilgiau.

7. Ar galiu 0.01Lt registracijos mokestį sumokėti iš kito žmogaus sąskaitos?

0.01Lt registracijos mokestį būtina atlikti tik iš savo asmeninės sąskaitos. Pavedimo, gauto iš kito asmens sąskaitos, neužskaitysime ir patvirtinti registracijos negalėsime.

8. Ką daryti, jei pildant paraišką atsiranda toks užrašas: „Klaida! Sesija pasibaigė arba savo naršyklėje uždraudėte naudoti slapukus (cookies)“?

Pabandykite iš naujo pildyti paskolos paraišką, jei vėl matote minėtą užrašą, atlikite tokius veiksmus: Tools > Internet options (pats apatinis) > Privacy (trečias iš kairės) > Advanced, turi būti nuimta varnelė.

9. Ką daryti, jei negaunu mokėjimo plano?

Mokėjimo planas siunčiamas kitą darbo dieną po paskolos išmokėjimo el. pašto adresu, kurį nurodėte paraiškos formoje. Jei negavote mokėjimo plano, informuokite mus apie tai el. paštu info@smspinigai.lt Mokėjimo plano kopiją Jums išsiųsime el. paštu, kurį nurodysite, arba, jei pageidaujate, oro paštu (nurodykite adresą).

10. Ką daryti, jei negaliu atidaryti prisegto dokumento?

Mokėjimo planas, priminimų laiškai, kita informacija siunčiama pdf formatu. Jeigu nepavyksta atidaryti, įdiekite savo kompiuteryje nemokamą Adobe Reader programą paspaudę šią nuorodą
Get Adobe Reader

11. Kaip reikia grąžinti paskolą?

Paskola grąžinama pervedant pinigus internetu arba bankų filialuose. Pavedime nurodykite šiuos duomenis: Gavėjo sąskaita – Swedbank’e LT977300010124006990, SEB’e LT087044060007635988, LT137180300007467872, Danske’e LT847400036406223810, DnB Nord’e LT384010042402976236 arba Citadele’e (buvęs Parex) LT417290000008467094

Gavėjo pavadinimas - UAB Nordecum
Gavėjo kodas - 302535232
Mokėjimo paskirtis - paskolos gavėjo asmens kodas.

Grąžintos sumos į Smspinigai.lt sistemą įvedamos tą pačią ar kitą darbo dieną. Jei pervedate iš kitų bankų (ne SEB ar Swedbank) sąskaitų, įskaitymas gali trukti ir ilgiau. Dėmesio! Įmokos, kurių mokėjimo paskirtyje nebus nurodytas paskolos gavėjo asmens kodas, gali būti neįskaitytos. Jei mokate už kitą asmenį, mokėjimo paskirtyje BŪTINA nurodyti to asmens vardą, pavardę ir asmens kodą. Įmokos be būtinų duomenų bus įskaitomos tik pagal teisingai užpildytą ir atsiųstą prašymą įmokai užskaityti.

12. Ar galimą paskolą grąžinti anksčiau laiko?

Taip, galima. Grąžinant paskolą, mokėjimo pavedimo paskirtyje būtina nurodyti paskolą ėmusio žmogaus asmens kodą.

13. Ar galima atidėti paskolos grąžinimą?

Paskolos pratęsimas įmanomas. Norint tai padaryti, reikia pervesti i mūsų sąskaitą atitinkamą sumą, būtinai prie įmokos, mokėjimo paskirtyje, nurodyti „PASKOLOS PRATĘSIMAS SP...“ ir savo paskolos numerį. Pratęsimo kainas žiūrėkite čia: https://www.smspinigai.lt/paskola_pratęsimas

14. Kokios sankcijos taikomos, laiku negrąžinus paskolos?

Vėluojančiam mokėti klientui siunčiami priminimai. Jei ir po Smspinigai.lt išsiųstų priminimų nesumokate ar nesusisiekiate su mumis, skola perduodama skolų išieškojimo įmonei. Visos priemonės, kurių imasi Smspinigai.lt, jei klientas vėluoja mokėti, išdėstytos Paskolos sutarties Bendrųjų sąlygų 5-ame skyriuje. Sutarties sąlygas rasite čia »

15. Ar gali už paskolą mokėti kitas žmogus?

Taip, tačiau mokėjimo paskirtyje būtina nurodyti paskolą ėmusio asmens vardą, pavardę ir asmens kodą.

16. Kas yra BVKKMN?

BVKKMN – metinė kredito grąžinimo norma, , kurios dydis priklauso nuo paskolos termino ir sumos dydžio. Kuo didesnė paskolos suma ir kuo ilgesniam laikui skolinamasi, tuo mažesnė BVKKMN.

Paskolos suma 2000 Lt
Paskolos terminas 12 mėnesiai
Paskolos mokestis 254 Lt
Palūkanos nuo sumos 85,96 %
BVKKMN 129,38%
Visa grąžintina suma 3048 Lt

TelefonTelefonas: 60997638
TelefonTelefonas: 68305204
FaxFaksas: 52074715
E-post El. paštas: info@smspinigai.lt
Skype SKYPE: smspinigai
Chat Chat
Info I - V: 08-22
 VI - VII: 10-20
 
Telefonas: 609 97638
El. paštas: info@smspinigai.lt
Skype: smspinigai

Užduok klausimą specialistui